سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

نظر

ارسال شده در 12 مارس 2018 / آخرین به روز رسانی 11 مه 2020

 

من همیشه پیاده روی را دوست داشتم. بیرون بودن در طبیعت و دوری از تمام مشکلات "دنیای واقعی" واقعا می تواند به تنظیم مجدد مغز و خلق و خوی شما کمک کند. من فقط کوله پشتی ارزانم را برمی داشتم و می رفتم.

 

من در سال 2014 به طور منظم (تقریباً روزانه) پیاده روی را شروع کردم. ما بیش از 20 مایل مسیرهای پیاده روی در حدود 5 دقیقه از خانه من داریم و شوهرم در حال آماده شدن برای اعزام بود... دوباره. پیاده روی نه تنها سلامت جسمی من را بهبود می بخشد، بلکه سلامت روحی و روانی ام را نیز بهبود می بخشد.کوله پشتی کوهنوردی استوک

 

 

 

 

پیاده روی را با یک Camelbak ساده شروع کردم، سپس به یکی با فضای ذخیره سازی بیشتر (تقریباً مانند یک کوله پشتی کوچک) ارتقاء دادم. خیلی زود حدود 10 تا 15 پوند وسایلی را حمل می کردم که واقعاً در انواع پیاده روی هایی که انجام می دادم (و منطقه ای که پیاده روی می کردم) به آنها نیاز نداشتم. 10 پوند دوربین دیگر اضافه کنید و بار سنگین بود. تنها چیزی که می توانستم فکر کنم این بود که آنهایی که یک شبه کوهنوردی می کنند چگونه با وزن مقابله می کنند؟ مایل اول همیشه خوب بود، اما بعد از آن، شما واقعاً آن را احساس کردید، به خصوص در شانه هایتان.

 

راستش را بخواهید، اگر به یک پیاده روی یک روزه ساده می روید، جایی که زمین آسان است و کمک فوری در دسترس است، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید آب و شاید چند تنقلات است، بنابراین در واقعیت، یک Camelbak این کار را انجام خواهد داد.

 

با من، اما، هرگز نمی دانم تا کجا خواهم رفت. روزهایی بوده است که به مسیر می‌روم، به خودم می‌گویم فقط 4-5 مایل را طی می‌کنم و در نهایت 15 مایل را انجام می‌دهم. البته، من هم دوست دارم مناطق جدید را کاوش کنم.

کوله پشتی کوهنوردی استوک

 

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

 

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

 

کوله پشتی

 

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

 

کوله پشتی کوهنوردی ترب

 

کوله پشتی کوهنوردی کودک

 

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی