سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

نظر

سرمایه گذاری کم سرمایه -

صنایع دستی به دلیل اینکه به معنای واقعی کلمه «محصولات دست ساز» هستند، برای ساخت نیازی به ماشین آلات سنگین، تجهیزات گران قیمت و غیره ندارند. مقدار کمی مواد اولیه معمولی و نسبتاً آسان در دسترس و مهارت فردی برای تولید صنایع دستی کافی است و این نیاز به سرمایه (های) نسبتاً کمتری دارد.

 

مواد خام -

صنایع دستی بیشتر از مواد خام در دسترس مانند ضایعات بازیافتی و غیره استفاده می کنند. بنابراین هزینه این مواد اولیه بسیار ارزان است. به عنوان مثال، یک صنعت صنایع دستی که در مقیاس کوچک است، تولید مبلمان، لباس، گلدوزی و غیره، می تواند به راحتی مواد خام ارزان قیمت را به دست آورد و/یا از محصولات بازیافتی استفاده کند.فروشگاه صنایع دستی شمال در تهران

 

 

بازیافت زباله -

صنایع دستی از موادی که عموماً ضایعات و دور ریخته شده تلقی می شوند به خوبی استفاده می کنند. بسیاری از مواد اولیه مورد استفاده در صنایع دستی در واقع از زباله های بازیافتی به دست می آید. مجموعه ای از ضایعات خانگی مانند بطری، مقوا، لیوان پلاستیکی، دکمه، قوطی، لباس و غیره همگی می توانند برای صنایع دستی استفاده شوند.

 

بهبود مهارت -

ایجاد صنایع دستی نیازمند دانش خوب همراه با مجموعه مهارت های دقیق است. کیفیت یک نیاز بزرگ برای صنایع دستی است. بنابراین برای فروش بیشتر محصولات، سازنده مجبور می شود زمان بیشتری بگذارد و به طور منظم تمرین کند و در نتیجه دانش و مهارت خود را در ایجاد صنایع دستی ارتقا دهد.

 

کیفیت و یکپارچگی -

با توجه به پر شدن بازار از محصولات آماده، تنها صنایع دستی منحصر به فرد با کیفیت واقعا بالا می توانند در بازار زنده بمانند. آنها یکپارچگی خود را مدیون مهارت های خلاقانه باورنکردنی سازندگان خود هستند. بنابراین هر زمان که شخصی صنایع دستی خریداری کرده باشد، خریدار می تواند مطمئن باشد که پولی که از آن جدا شده است، به خوبی برای محصولات با کیفیت خرج شده است.

 

خوداشتغالی -

صنایع دستی در واقع می تواند فرصت های شغلی برای افراد ماهر و با استعداد بیکار ایجاد کند. یادگیری تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد صنایع دستی و تمرین آن مهارت ها می تواند به فرد این امکان را بدهد که در این کار کاملاً ماهر شود و در نهایت با ایجاد صنایع دستی و فروش آنها به درآمد برسد.

 

رشد اقتصادی -

صنایع دستی باکیفیت دارای بازار ویژه ای است که به کشورها امکان فروش اقلام منحصر به فرد صنایع دستی را می دهد و نرخ صادرات کشور را افزایش می دهد و به نوبه خود رشد اقتصادی را تقویت می کند. جدای از آن، صنایع دستی اغلب در مناطق کم درآمد یک کشور رشد می کنند و می توانند به رونق اقتصاد منطقه کمک کنند.

 

محیط دوستانه -

تقریباً هر چیزی که در تولید صنایع دستی استفاده می شود و خود محصولات کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. مسلما تمام صنایع دستی تجزیه پذیر هستند. آنها نه تنها مواد زائد را بازیافت می کنند، بلکه عاری از مواد شیمیایی و/یا مواد خطرناک نیز هستند. علاوه بر این، استفاده از ماشین آلات را حذف می کند و مصرف انرژی در طول تولید را تقریبا به صفر می رساند.

 

مهاجرت -

ترویج صنایع دستی در مناطق روستایی می تواند مهاجرت کارگران فقیر از این مناطق به مناطق شهری را مهار کند و به آنها منبع درآمد پایدار و فرصتی برای دستیابی به مجموعه مهارت های باورنکردنی بدهد. صنایع دستی با چرخه تکمیل کاملا مستقل و کوتاه خود می تواند به عنوان درآمد ثانویه آنها عمل کند.

 

آینده -

صنعتگران یک مجموعه مهارت بسیار منحصر به فرد را یاد می گیرند و همچنین شاهد افزایش خوبی در درآمد خود هستند. بنابراین آنها همچنین می توانند دانش خود را به نسل های آینده خود منتقل کنند و به آنها اجازه می دهد تا با درک خوبی از مجموعه مهارت ها رشد کنند و همچنین گزینه های پزشکی و آموزشی بهتری برای آنها فراهم کنند.

صنایع دستی چیست و چه اهمیتی دارد

 

صنایع دستی ایران

 

فروشگاه صنایع دستی در تهران

 

صنایع دستی بافتنی

 

تی دیجی کالا

 

پرطرفدارترین صنایع دستی ایران

 

فواید صنایع دستی

 

قیمت صنایع دستی

 

پرفروش ترین صنایع دستی ایران

 

نقاشی صنایع دستی ایران

 

فروشگاه صنایع دستی ایران

 

سوغات و صنایع دستی ایران

 

پرطرفدارترین صنایع دستی ایران

 

آشنایی با صنایع دستی ایران

 

تاریخچه صنایع دستی ایران

 

خرید صنایع دستی ایران در امریکا

 

تحقیق درباره صنایع دستی فلزی

 

تاثیر صنایع دستی در پیشرفت زندگی انسان

 

تعریف صنایع دستی

 

صنایع دستی چیست و چه اهمیتی دارد

 

اهمیت بازارچه های صنایع دستی

 

صنایع دستی زیبا

 

تفاوت هنرهای سنتی و صنایع دستی

 

تعریف صنایع دستی و اهمیت آن در فرهنگ

 

فروشگاه صنایع دستی در تهران خیابان ویلا

 

فروشگاه صنایع دستی شمال در تهران

 

فروشگاه صنایع دستی گیلان در تهران

 

فروشگاه صنایع دستی در غرب تهران

 

لیست فروشگاه های صنایع دستی

 

سایت فروش صنایع دستی خانگی

 

فروشگاه صنایع دستی چوبی در تهران

 

قیمت صنایع دستی

 

خریدار صنایع دستی شما

 

گالری فروش صنایع دستی

 

فروش صنایع دستی چوبی

 

بازار خانگی صنایع دستی

 

قیمت صنایع دستی

 

فروشگاه صنایع دستی در تهران

 

سایت بین المللی فروش صنایع دستی

 

صنایع دستی مدرن