سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

نظر

آیا چیزی راجع به کاپ قاعدگی یا فنجان قاعدگی شنیده اید؟ کاپ قاعدگی محصولی است که مدت زمان بیشتری از تولید آن گذشته است اما به تازگی توجه خانم ها را جلب کرده است و شاید هنوز هم خیلی ها از آن شناختند. فنجان یا کاپ قاعدگی یک ظرف انطاف پذیر به قیف است که در دوران پریود از آن استفاده می کند و تغییراتی را برای نوار بهداشتی یا تامپون ایجاد می کند. این محصول که از لاستیک یا سیلیکون ساخته شده است ، خون خون دوران پریود را برخلاف تامپون که به خود جذب کرد ، در خود جمع کرد.

این محصول یک بار مصرف نمی شود و به میزان و شرایط پریود بسته نمی شود ، تا 12 ساعت نیز از آن استفاده کنید و سپس آن را تخلیه و شستشو کرد. این موضوع صرفاً از نظر مالی جویی ، برای خانم های محافظ و دغدغهمند محیط زیست نیز از نکات قابل توجه به شمار میآید.انتخاب سایز کاپ قاعدگی

 

 

کاپ قاعدگی

 

از مزایای استفاده از فنجان یا کاپ قاعدگی به تمیزی بیشتر نیز باید اشاره کرد. اگر در دوران پریود ، کاپ را درست و صحیح داخل واژن قرار دهید ، اصلاً بیرون زده بود و برخلاف نوار بهداشتی تمام خون را درون خود جمع آوری و نگهداری می کند. همچنین با استفاده درست از این محصول به استحمام ، ورزش و حتی شنا نیز پرداخته شده است.

 

یکی دیگر از نکات مثبت استفاده از این محصول از خشک شدن واژن و همچنین حساسیت های پوستی است که در زمان استفاده از نوار بهداشتی ایجاد شده است. همچنین استفاده و شستشوی به موقع کاپ باعث کاهش عفونت های قارچی واژن نیز شد.

 

مزایای استفاده از کاپ نسبت به معایبش بسیار بیشتر است اما اگر بخواهیم به معایب استفاده کنیم از کاپ قاعدگی باید به حس نامناسب برخی از خانمها در دفعات استفاده از اشاره ، اشاره کرد اشاره کرد. برای برخی از خانم ها قرار دادن و خروج کاپ در دفعات اول شاید کمی پیچیده باشد و احساس ناخوشایندی در ایجاد ایجاد شود. لازم به ذکر است که افراد اگر در انتخاب سایز محصول نیز اشتباه کرده اند با این مشکل همراه شده اند.

 

همچنین باید اشاره کرد که در صورت لاستیک ، سیلیکون یا مواد پلاستیکی حساسیت نیز بهتر است از کاپ استفاده کنید.

 

با این توضیحات حتماً متوجه این نکته شده که از موارد مهم در زمان خرید کاپ قاعدگی ، سایز آن است. به این منظور اگر واژن بلندی از کاپیانی با طول بیشتری استفاده کنید چرا که اگر از مدل های کوچکتر استفاده کنید ، آیا می توانید در خروجی آن با مشکل همراه شوید. اما در صورت کوتاهی طول واژن حتماً از سایزهای کوچک استفاده کنید چرا که اگر طول کاپ بیشتر باشد ، این محصول برای غیر قابل استفاده استفاده کنید!

 

 

فنجان قاعدگی

 

همچنین نکته دیگری که در زمان خرید کاپ باید به آن دقت کنید ، حجم آن است. این موضوع با میزان خونریزی شما رابطه مستقیم دارد. اگر در دوران پریود ، خونریزیهای شدیدی از کاپیانی با حجم بالا استفاده کنید تا مجبور به تعویض و شستشوی زیاد در طول روز نشوید.

 

با این همه توضیحات بهتر است که برای تشخیص اندازه مناسب کاپ قاعدگی خود ، با پزشکان نیز مشورت کنید. زیرا در کنار این دو مورد ، موارد دیگری نیز انجام داده اند زایمان طبیعی ، سن ، قدرت عضلات کف لگن و ... می توانم در اندازه مناسب شما را تحت تاثیر قرار داده و از خانم های پس پس از خرید و مصرف کاپ مجبور به خرید دوباره آن ، به دلیل اندازه نامناسب بوده است.

 

اما به طور کلی درک کرد که بهتر است ، خانم های زیر سی سال از کاپ های کوچک و افراد بالای سی سال و به ویژه خانم هایی که زایمان طبیعی داشته اند از کاپ های بزرگتر استفاده می کنند.نکته دیگری که برای مصرف کاپ های قاعدگی سوال ایجاد می کند ، نحوه شستشوی آن است. به این منظور بهتر است بعد از هربار استفاده کنید ، آن را با آب بشویید و اگر کمی وسواسی بودید ، من از صابون بچه ، صابون ملایم و یا ژل های شست و شوی ژنیتال برای شستن استفاده کنید.

 

همچنین بهتر است بعد از اتمام پریود ، کاپ خود را به مدت پنج دقیقه در آب بجوشانید تا ضدعفونی شود.

 

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

 

اکنون باید به طریقه مصرف کاپ قاعدگی بپردازیم. برای استفاده ابتدا حتماً دست های خود را با آب و صابون بشویید ، سپس سر کاپ را تا به سمت داخل واژن ببرید. زمانی که لبه کاپ وارد واژن شد ، فشار دادن آن را به داخل ادامه دهید تا کل کاپ و پایه آن در داخل واژن قرار بگیرد. در صورتی که بخشی از کاپ از واژن بیرون باشد یا آن را درون واژن حس بکنید یعنی یا کاپ برای شما بزرگتر است یا به خوبی جاذب نشده است!

 

برای بیرون آوردن آن نیز باید انگشت اشاره و انگشت شست داخل واژن برده ، پایه کاپ را گرفته و آن را به آرامی بیرون بکشید.

 

خرید کاپ قاعدگی

 

اکنون اگر به دنبال خرید کاپ هستید ، کاپ قاعدگی ملونا از بهترین گزینه های پیشنهادی ما به شما است. مهمترین ویژگی این کاپ برای خانم ها عدم ایجاد حساسیت و ورزش ورزش کردن و انجام فعالیتهای روزانه خود در هنگام استفاده از کاپ است. کاپ قاعدگی ملونا ضد حساسیت است و از پلیمر پزشکی TPE ساخته شده است.

 

محصولات ملونا برای خونریزی های نرمال تا شدید ساخته شده اند و نیازی به خارج از آن در زمان ادرار نیز نداشتند. بنابراین همانطور که گفته شد با توجه به طول واژن خود مطمئنید کاپ قاعدگی ملونا مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی چیست

 

فنجان قاعدگی

 

قیمت کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

 

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

 

خرید کاپ قاعدگی

 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

 

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ پریودی

 

فنجان قاعدگی چیست

 

کاپ پریودی چیست

 

کاپ قاعدگی چیه

 

بهترین مارک کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده کاپ قاعدگی

 

روش استفاده از کاپ قاعدگی

 

لونت کاپ چیست

 

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

 

استفاده از کاپ قاعدگی

 

قیمت فنجان قاعدگی

 

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

 

سایز کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی چیست

 

عوارض کاپ قاعدگی

 

کاپ بهداشتی

 

کاپ پریود

 

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

 

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

 

کاپ های قاعدگی

 

کاپهای قاعدگی

 

روش استفاده کاپ قاعدگی

 

معایب کاپ قاعدگی

 

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

 

مراکز فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی خرید

 

فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

 

کاپ قاعده گی

 

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

 

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

 

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

 

انواع کاپ قاعدگی

 

فنجان پریود

 

خرید کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

 

کاپ قاعدگی خرید

 

کاپ قاعدگی یا تامپون

 

قیمت کاپ قاعدگی

 

خرید فنجان قاعدگی

 

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی برای دختران

 

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

 

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

 

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی